joi, 24 ianuarie 2008

Te urrej sepse te dua!


Jam e merzitur me ty!

Ce e dragostea?

"...un fum facut din aburii suspinelor. purificata, e un foc in ochii celor ce se iubesc. Tulburata, este o mare hranita cu lacrimile celor ce se indragesc!"

Ce cauti tu in viata mea?
De ce ai venit sa-mi tulburi linistea?
De ce nu m-ai lasat pe drumul meu
Asa cum am trait mereu?

Jurasem doar, ca-n viata mea,
N-am sa mai stiu ce-nseamna dragostea;
Si cand credeam mai mult c-asa va fi,
Se schimba totul intr-o zi.

Dar clipa fericita, pe care mi-o poti da,
Nu merita durerea pe care-o vei lasa,
In urma ta, cand vei pleca.

Ce cauti tu in viata mea?
De ce-mi iei somnul si linistea?
Ma-ntreb si eu, dar nu pot sa te-opresc
Pentru ca TE IUBESC!

Si mi-am gasit in sfarsit poeziile mele scrise cu lacrimi fie ele de bucurie, fie de tristete...

Visul


In viata mai am un singur vis
Sa ajungem in Paradis
Sa fim impreuna mereu
Si sa ne iubim la bine si la greu.

Iar cand va fi furtuna sau ninsoare
Din inimi ne va rasari un soare
Lumina vesnicei iubiri
Fara tristeti, cu bucurii.

Natura verde, natura vie
Sub luna sa reinvie
Ca o scanteie-n intuneric
Ce pentru noi e-un vis feeric.

Un vis romantic in plina vara
Ce ne-a facut inimile sa tresara
Ne-a implinit toate dorintele
Si ne-a intarit credintele.

In viata mi-a mai ramas un singur vis
Sa ajungem acolo sus, in Paradis
Sa fim doar tu si eu mereu
Sa ne iubim la bine si la greu.

Aceasta este una dintre poeziile pe care le-am scris pe cand eram in clasa a IXa-Xa.

Niciun comentariu: