miercuri, 30 ianuarie 2008

Concediu

Hmmmm...da....am fost acasa si pe de o parte a fost cel mai frumos concediu al meu petrecut pe meleagurile Iasului. Mi-am revazut prietenii si prietenele, am petrecut si ne-am distrat de minune. Am facut ceva ce imi era foarte dor: sa stau cu Ernutul meu si cu Mihaita la "taclale". Doamne, a trecut timpul asa de repede! Imaginati-va 5 ore in care am povestit si am ras cu lacrimi! Si Erna....o sa imi fie dor de felul ei de-a povesti, de felul ei de-a citi poeziile ei. Si apropo de poezii, are niste poezii extraordinare, pline de farmec si pline de sentimente, poezii care nu merita sa fie lasate intr-o agenda.
Amintiri, amintiri, amintiri....amintiri care nu vor fi uitate nicicand. Cum poti sa uiti ca dansai in Piata Unirii si te bateai cu apa din fantanile arteziene si toata lumea se uita la noi, dar pe noi nu ne interesa? Cum poti sa uiti ca mergeam la mama la fabrica si pe aleea centrala noi din nou dansam si toti angajatii se uitau la noi? Cum poti sa uiti ca ieseam la plimbare in Parcul Copou la ora 1 noaptea si mancam vata de zahar care se topea instantaneu din cauza caldurii?
Cum poti sa uiti clipe care ti-au facut viata mai fericita, plina de culoare?Cum poti sa uiti ca eu eram un "chin" pentru prietena mea cea mai buna in ultimul an de facultate pentru ca tot timpul o trezeam din somn ca sa mearga la facultate? Cum putem uita, Erna, sandwich-urile de la facultate pe care le mancam cu atata placere!
Atatea "nebunii" pe care le-am facut nu le vom putea uita nicicand!!!
Ultimile mele doua zile petrecute in Iasi as fi vrut sa nu se termine...as fi vrut sa fi avut puterea sa opresc timpul in loc si sa traiesc acele clipe minunate pana la nesfarsit!
Nu pot sa nu adaug faptul ca mi-am vizitat si o alta prietena care are un ingeras foarte dulce, plin de energie! Un ingeras cred ca exprima totul despre el!

Ei sunt o parte din prietenii mei de suflet din partea carora am simtit cu adevarat ca le-a fost dor de mine si ca vor sa ma intorc in Iasi cat mai repede!
Erna, Mihaita stiu ca stiti ca va iubesc si ca intotdeauna va voi fi alaturi!
Concluzie: Zile de vis in Iasi alaturi de cei dragi mie!!!!

Niciun comentariu: