sâmbătă, 26 ianuarie 2008

De-ale mele...

Aceasta este o alta poezie scrisa de mine in anii liceului si pe care am publicat-o si in revista scolii! (ani de liceu..... ).

De la inceput

Daca as lua-o de la inceput
Sa nu simt ce m-a durut
As face orice sa nu cunosc ce-i iubirea
Si nici ce-nseamna fericirea.

Aceste doua sentimente stramosesti
Te fac sa simti ce cateodata nu doresti
Te pot face pe de-o parte sa iubesti
Dar pe de alta sa urasti.

Acum ma urasc c-am cunoscut aceste sentimente
Deoarece imi provoaca regrete
Si am facut multa lume sa ma iubeasca sau sa ma urasca
Dar nu i-am lasat indeajuns sa ma cunoasca.

Daca as lua-o de la inceput
N-as mai simti ce m-a durut
N-as mai cunoaste ce-i iubirea
Si nici ce-nseamna fericirea.

Asta e poezia! Acum nu mai sunt de aceeasi parere! E bine ca in viata sa cunosti orice fel de sentiment, sa treci prin toate pentru ca in final sa stii sa treci peste toate obstacolele vietii! Te ajuta mult sa stii ce inseamna fericirea, tristetea, bucuria, ura, dragostea! Stiu eu despre ce vorbesc! Mai bine raman neinteleasa de catre cei din jurul meu!!!!

Niciun comentariu: