marți, 8 ianuarie 2008

Poezii

Trăiau ceva frumos, cum nu trăise nimeni
Şi se-ntâlneau pe-ascuns de teama celor răi.
O dragoste nebună cum doar în cărţi există,
În gheara ei, parşivă, i-a prins pe amândoi.

Când nori apar pe cer şi sfinţii iarăşi plâng,
Este ziua iubirii şi-aceea-i ziua lor.
Atunci se ţin de mână, se plimbă prin palate,
Se pot lua în braţe, pot face tot ce vor!

Se hotărî să-i spună că-i dăruieşte viaţa,
Dar ploaia se oprise şi soarele-a zâmbit.
Atunci a sărutat-o, ştiind ce va urma,
L-a sărutat si ea, apoi...l-a părăsit.

De nu o va iubi pe ea, nu va iubi pe alta,
Va mai trăi, destul, doar să-şi blesteme soarta!

Sa nu te crezi Don Juan, Gabriel Fatu (Pentru ea!)

Si inca una...

Aşteaptă-mă o clipa, nu mai fugi de mine
Si lasa-ma, iubito, din urma sa te-ajung.
Daca nu faci popasuri si nu ma chemi la tine
O sa te pierd in zare, crezand ca drumu-i lung.

Nu stiu daca te-ntorci cand obosit voi fi
Si cand nu am putere macar sa te privesc.
De-aceea-ti spun, nu rade si lasa-ma sa cred
Ca te-ai oprit deja, stiind cat te doresc.

As vrea sa-ti fac cadou, de imi vei fi mireasa
Un camp plin cu lalele, sadite pentru Tine.
Dar de raman cu visul, privat de fericire,
Cu demonul din mine n-o sa ne fie bine.

Eu o sa mor incet,plangand printre lalele,
Iar tu, o sa te-neci, in lacrimile mele!

Sa nu te crezi Don Juan, Gabriel Fatu (Voi plange mult)

2 comentarii:

Anonim spunea...

Nu voi cersi nicicand iubirea ta femeie,
Nedemna, rece si cu suflet fals
Nu voi lasa nici lacrimi sa mai curga,
Nici amintirea ta, in inima n o las.

Nici mangaierea ta nu vreau s o mai cunosc,
Probabil nu am cunoscut o niciodata,
Poate am visat ca sunt indragostit
De flori de tei, de o zana, de o fata.

Nimic nu mai conteaza-n lumea asta
Cand destramarea-i legea neputintei
Iubirea noastra vine pluteste si dispare,
Si apoi ramai epava pierduta n largul marii.
Iubirea mea nu i marfa, sa fie cumparata, doar pentru tine i grastis,
Pacat ca i viata toata.

"Bolnavi de neputinta"
Gabriel Fatu
Sa nu te crezi Don Juan vol 1

Anonim spunea...

Uite cateva replici din Dragostea... care sigur iti vor prinde bine:
- dragostea incepe cu apa de trandafiri si se termina cu laturi;
- orice relatie se termina in sange sperma sau lacrimi;
- nu exista femei urate ci doar pahare de votca prea mici;