miercuri, 30 ianuarie 2008

Ale Ernei...

Nu ma pot abtine!!! Doua dintre poeziile Ernei! Sper sa va placa!

Ce e iubirea

Sa-ncerc sa iti descriu iubirea...
Sa iti arat ce-nseamna sa o simti...
Eu iti arat, daca imi dai puterea
Sa cred ca tu, acum, nu minti!

Iubirea mea e colorata,
Se infasoara ca un curcubeu
Ce are gust de ciocolata
Ca o beteala-n pom...pe trupul meu.

Nu cauta iubirea printre flori,
Nici in ocean si nici in zori.
Nu e facuta din culori...
O vei gasi doar in fiori!
(Erna Rusu)

Pistrui in vise

Limpede prefata a singuratatii mele
Si raza de pelin ce-mi umple viata
Tu, intunericime, esti drumul meu spre stele
Iar in frape-ul unei zi de vara-gheata.

Esti minunat pastel de frisca al satisfactiei eterne
Si rara combinatie a viselor reale
Pe-ale iubirii pleoape esti multitudine de gene
Si otrava de gandaci a apelor vitale.
(Erna Rusu)

Un comentariu:

Butterfly's story spunea...

deci fata mea, esti putin cu capul!!!multumesc mult ca mi-ai publicat pe blog poeziile...esti tare dulce sa crezi atat in mine...te iubesc si iti multumesc!erna