sâmbătă, 8 decembrie 2007

Men`s

Nu pot sa ii inteleg pe barbatii\baietii care desi au ceva frumos acasa (ma refer ca au o prietena care ii iubeste si ii asteapta in fiecare zi sa vina de la serviciu) se uita, filtreaza si fac propuneri altor fete. De ce sunt atat de misogini si infantili, de ce cred ca totul li se cuvine, de ce cred ca e normal sa calci stramb intr-o relatie? Frate daca nu iti place persoana cu care esti schimb-o, nu o insela pentru ca nimeni nu merita sa fie inselat.
Voi barbatii niciodata nu ati stiut sa fiti fideli prietenelor/iubitelor voastre. Va lasati condusi de mica placere de a cuceri o tipa pe care o credeti mai frumoasa sau mai atragatoare decat iubita voastra, dar in schimb aveti pretentia ca cea de langa voi sa va iubeasca in continuare si sa va ierte orice greseli pe care le faceti.
In ultimul timp am invatat cateva lucruri cum ar fi sa nu ai incredere in persoana care iti spune ca iti este prieten, am invatat ca daca arati prea mult din ceea ce simti nu e bine, am invatat ca trebuie sa mentin o oarecare distanta fata de anumite persoane ca sa nu se mai inteleaga anumite lucruri eronat, am inteles ca tot ceea ce este frumos poate disparea intr-o secunda fara sa ai vreo vina.
Am avut o experienta pe cat de frumoasa pe atat de dureroasa, dar nu o voi povesti nimanui pentru ca e mai bine sa ramana povestea mea. Poate ca el a povestit-o dar nu ma intereseaza. Stiu doar ca din toata povestea asta eu am iesit cea vinovata si ma bucur, desi ma doare, ca nu am facut nimic pentru a dovedi contrariul.

5 comentarii:

Miezu` spunea...

si femeile sunt asa.
evita generalizarile, gandeste-te ca toti suntem oameni - asta nu inseamna neaparat ca trebuie perceputa ca o scuza, dar e ca o acoperire a faptului ca sintagma "toti barbatii inseala" este un simplu cliseu.

open your eyes and mind. :)

cokolate_time spunea...

Am generalizat doar pentru a evita sa spun despre ce persoana e vorba in ceea ce am scris eu. Am ramas uimita de cat de nesimtit poate fi si cum de a putut sa creada ca as fo de acord cu propunerea lui.
Si DA stiu ca si femeile sunt asa si inca foarte multre din pacate.

Miezu` spunea...

nu este adevarat. generalizarea arunca TOTI oamenii in aceeasi galeata. mi-e greu sa cred ca suntem cu totii ca personajul tau. :)

cokolate_time spunea...

OK. Ca sa nu se mai inteleaga altceva de acum inainte voi evita generalizarile ca sa ascund identitatea celui acuzat!!!
:) :*

Miezu` spunea...

sa stii ca ce se poate citi la mine pe blog nu reprezinta nici 40% din cat scriu in fiecare zi. sunt unele lucruri pe care iti e mai bine sa le stii doar tu. :)

ai grija de tine. :*