luni, 17 decembrie 2007

Dragostea dureaza trei ani

O piesa de teatru exceptionala...cel putin din punctul meu de vedere!
O piesa care reflecta extraordinar de bine realitatea.
Eu fiind chiar divortata m-am regasit in scene din aceasta piesa.
Uite si cateva replici din aceasta piesa:
*In primul an cumperi mobila, in al doilea an muti mobila, in al treilea an imparti mobila.
*Iubita mea, nu te-am inselat de placere.Te-am inselat pentru supravietuirea speciei.
*Cand nevasta iti devine prietena,E cazul sa-i propui unei prietene sa-ti devina nevasta.(o replica care ii place unui prieten de-al meu GF)
*Cand imi place o fata, vreau sa ma indragostesc de ea, vreau s-o sarut. Cand o sarut, vreau sa ma culc cu ea. Cand ma culc cu ea, vreau sa traim impreuna intr-un apartament mobilat. Cand traim impreuna intr-un apartament mobilat, vreau sa ma insor cu ea. Dupa ce ma insor cu ea, intalnesc o alta fata care imi place...

2 comentarii:

Anonim spunea...

hmmm, oare?
eu refuz sa cred asta. DUREAZA EXACT ATAT CAT ITI DORESTI SA EXISTE..


EU, CRYSSA

cokolate_time spunea...

Asta am zis si eu: Dragostea dureaza cat vrei tu.
Dar piesa e exceptionala!
Ti-o recomand. Se joaca duminica asta in Laptaria Enache la ora 16. Eu ma duc sa o vad din nou!