luni, 26 noiembrie 2007

Iubirea vs Suferinta

De ce intotdeauna iubirea se sfarseste cu lacrimi fie ele de fericire, fie de tristete? Cand am crezut ca stiu ce inseamna acest sentiment nu l-am putut asocia niciodata cu tristetea, cu suferinta....!
Si suferinta....am ajuns la concluzia ca suferinta incepe cand nevoile noastre cele mai profunde nu sunt indeplinite, cum ar fi nevoia de a apartine cuiva, nevoia de a fi recunoscut de ceilalti, nevoia de a insemna ceva pentru cineva, nevoia de a te exprima liber pe tine insuti si, nu in ultimul rand, nevoia de iubire. Dar mai suferi si daca cineva nu iti impartaseste sentimentele, suferi cand cineva nu te crede si nu te intelege, suferi cand esti singur.
Doamne e atat de frumos sa iubesti.....e atat de frumos sa fii iubit.
Si totusi a iubi inseamna sa traiesti.
Se-ntampla sa gasesti iubire in locuri simple si ciudate, sa treci fara sa stii pe langa ea sau pur si simplu sa o ignori crezand ca nu-i reala. Iubirea poti s-o gasesti pe strada, in locuri neumblate, in parc pe o banca sau poate chiar in fata ta unde a fost dintotdeauna. Offf si totusi iubirea e ca un labirint, in care alergi fara de rost, un camp, un camp imens pe care toata viata ratacesti.
In final pentru mine a iubi inseamna fericirea absoluta care te inalta pe culmile ei inalte spre adancul cerului dandu-ti aripi si puterea de a atinge stelele.
Am iubit, iubesc si voi iubi toata viata, dar trebuie sa invat ca nu pot iubi pe oricine.
Nu te pot iubi pe tine pentru ca tu nu vrei!!!!

Un comentariu:

Miezu` spunea...

nici nu-i bine sa iubesti pe oricine. :) nu numai ca nu oricine merita, doar ca uneori e mai bine sa lasi lucrurile sa vina de la sine.
eu n-am alergat niciodata dupa oameni, dar mereu am gasit motive sa ma indragostesc, om sau nu, carte, film, stare a vremii, etc. dragoste gasesti in orice si daca te obisnuiesti sa vezi frumos in orice esti capabil sa te si indragostesti mereu. din floare-n floare sau nu, whatever makes and keeps us happy.

:*